Strona główna Tagi Sppiopo

sppiopo

Zdrowy polski powitalny poczęstunek

Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami w dniach 25-28 września uczestniczyło w targach Invest Hotel w Poznaniu, promując wśród grupy HoReCa nowy trend związany z powitalnym poczęstunkiem dla gości, polegający na zapewnieniu zdrowego, polskiego „Welcome gift” w postaci elegancko wyeksponowanych na paterach, misach czy talerzach polskich pomidorów.

Kampania promocyjna polskich pomidorów

Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami rozpoczęło kampanię promującą polskie pomidory. Główną ideą projektu jest podniesienie poziomu zaufania do krajowych producentów tego warzywa, uświadomienie konsumentów o rodzajach uprawianych pomidorów w Polsce (luz, na gronie, malinowy, koktajlowy, paprykowy), o całorocznej dostępności pomidorów polskich na rynku, o korzyściach płynących z zakupu polskich pomidorów nad importowanymi oraz ogólne pogłębienie wiedzy konsumentów w zakresie dobroczynnych skutków spożywania pomidorów.

Pomidory dobre z natury i z Polski

W nowym roku w Polsce i Niemczech ruszy kampania „Pomidory dobre z natury”. Celem ma być zwiększenie świadomości społeczeństwa o ich walorach odżywczych, a co za tym idzie, również spożycia. Jej pomysłodawca, Polskie Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami chce podnieść świadomość konsumentów na temat walorów odżywczych pomidorów i zwiększyć ich konsumpcję.

Polsko-hiszpańskie spotkanie

W Brukseli spotkali się 19 listopada przedstawiciele polskiego Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami z Hiszpanami zrzeszonymi w FEPEX. Robocze spotkanie obejmowało wymianę informacji na temat funkcjonowania krajowych rynków pomidora, miejsca tego warzywa w przygotowywanym rozporządzeniu o jednolitym wspólnotowym rynku, problemów WPR.