reklama
Dobre oświetlenie posesji – z czego powinno się składać?
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
W pobliżu domu lampy przydają się podobnie jak we wnętrzach. Zapewniają komfort i bezpieczeństwo, a także tworzą przytulną atmosferę, dekorują przestrzeń, by można się było w niej poczuć wyjątkowo. Do tego celu trzeba zbudować odpowiedni system świetlny.
Komplet mebli ogrodowych do małego ogrodu — jaki sprawdzi się najlepiej?
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Mały ogród może być prawdziwą oazą spokoju i relaksu — jeśli oczywiście odpowiednio go zaaranżujesz. Jak wybrać idealny komplet mebli ogrodowych, aby maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń, a przy tym zachować jej estetykę i funkcjonalność? Wbrew pozorom nie jest to trudne! Poniżej podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze mebli ogrodowych do małego ogrodu. Sprawdź sam!
Co jest ważne, żeby się dobrze komunikować?
Producenci owoców i przetworów komunikują się ze swoimi potencjalnymi klientami. Wszyscy przy użyciu etykiet, wielu na stronie internetowej, niektórzy przy użyciu mediów społecznościowych. Wspólne pytanie brzmi: jak komunikować się by być zrozumianym i aby sprzedawać? Doświadczenia w tym obszarze wymieniali producenci owoców jagodowych.
Sporna reklama: spotkanie Unilever i Zrzeszenia Producentów Papryki RP
Przedstawiciele Unilever Polska oraz Zrzeszenia Producentów Papryki RP spotkali się 26 kwietnia w Urzędzie Gminy w Potworowie, by przedyskutować tematy ujęte w liście otwartym wystosowanym przez Zarząd Zrzeszenia do Unilever w sprawie spornego przekazu w reklamie.
Producenci papryki protestują przeciwko reklamie
Do firmy Unilever Polska, będącej właścicielem marki Knorr, Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej skierowało list otwarty. Żąda ono wycofania w trybie natychmiastowym z emisji reklamy papryki.
Po każdej kampanii – podsumowanie
Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Przyjrzyjmy sie przykładowi.
Na królewskim stole. Holendrzy reklamują paprykę
W poszukiwaniu błyskotliwych pomysłów na promocję warzyw warto zajrzeć do Holandii. Jeden z tamtejszych producentów papryki znalazł wyjątkowy sposób na nagłośnienie rozpoczęcia nowego sezonu handlowego.
Telewizja bez reklam?
Tak przynajmniej bez niektórych i dla niektórych widzów. Ośmiu polskich nadawców umówiło się między sobą i dobrowolnie rezygnuje z nadawania reklam niezdrowej żywności. Inicjatywa właścicieli stacji telewizyjnych jest doprecyzowaniem zapisu ustawy o radiofonii i telewizji.
Ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci?
Producenci żywności chcą dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci poniżej 12. roku życia. Miałyby one dotyczyć produktów, których nie obejmują zalecenia żywieniowe dla dzieci. Nowe zasady mogą zacząć obowiązywać najwcześniej w połowie roku.