Strona główna Tagi Promocja żywności

promocja żywności

„Polski produkt” i fundusze promocji po nowemu

Oznakowanie "polski produkt" ma pomóc konsumentom w wyborze produktu, a fundusze promocji mają w większym stopniu wspierać polskich rolników - to zmiany, które chce wprowadzić resort rolnictwa.

Ministerstwo Rozwoju wesprze eksport polskiej żywności

Trwają prace nad określeniem kluczowych dla eksportu rynków, na których będą prowadzone działania promocyjne. Poza tradycyjnymi odbiorcami duże nadzieje resort rozwoju wiąże z rynkami azjatyckimi – Chinami, Indiami i Wietnamem, a także afrykańskimi, np. RPA. Branża spożywcza znalazła się wśród 12 gałęzi wspieranych branżowymi programami promocji przy współudziale środków unijnych.

Kolumbia, Meksyk, Iran? Komisarz szuka rynków zbytu

KE wystosowała zaproszenie do składania wniosków na promocję produktów rolno-spożywczych. W ramach programu, którego budżet wynosi w tym roku 111 mln euro, chce pomagać producentom zdobywać nowe rynki zbytu. Z misją handlową wyrusza też komisarz ds. rolnictwa.

Reforma zasad promocji produktów rolnych i rolno-spożywczych

W 2016 roku kraje unijne dysponować będą budżetem w wysokości ponad 111 mln euro na działania w zakresie promocji produktów rolnych i rolno-spożywczych. Docelowo w 2019 roku kwota wsparcia wynieść ma 200 mln euro. Fundusze posłużą do realizacji kampanii informacyjnych prowadzonych poza obszarem Unii Europejskiej oraz wewnątrzunijną promocję produktów regionalnych.
 

Nowy program promocji pomidorów

Komisja Europejska po raz ostatni w ramach obecnego systemu promocji produktów rolno - spożywczych zaakceptowała 33 programy o łącznym budżecie ponad 107 mln euro. Polskie organizacje branżowe pozyskały ponad 10 mln euro na promocję w Polsce i Niemczech - pomidorów, na Ukrainie i w Chinach - makaronów oraz Wietnamie, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - mięsa drobiowego wysokiej jakości.

Smacznego! – to z Europy

W ramach nowej polityki promocyjnej polskie organizacje producentów lub przetwórców będą mogły kontynuować działania promocyjne nie tylko na wewnętrznym rynku unijnym, ale przede wszystkim na wybranych strategicznych rynkach światowych i pozyskać na ich realizację znaczące środki finansowe.
 

111 mln euro na promocję europejskiej żywności na świecie

Komisja Europejska przyjęła we wtorek plan promocji europejskiej żywności, który ma pomóc unijnym producentom w zdobywaniu nowych rynków bądź umacnianiu swojej pozycji w krajach trzecich. W 2016 r. na promocję żywności z UE trafić ma 111 mln euro.

Utworzyli Towarzystwo Produktu Górskiego

Towarzystwo Produktu Górskiego mające na celu wspólną promocję, poszukiwanie rynków zbytu i pozyskiwanie funduszy zostało powołane przez drobnych producentów żywności z południa Małopolski.

Ruszy kampania promująca polską żywność w 13 krajach spoza UE

Od stycznia ruszy kampania promująca polską żywność w 13 wybranych krajach pozaunijnych - zapowiedział na środowej konferencji prasowej minister rolnictwa Marek Sawicki. Chodzi o wspólne działania ministerstw, agencji i przedsiębiorców m.in. w organizowaniu stoisk narodowych.

Nagrodzeni w kampanii „Fruitness, enjoy it”

Po 9 latach działań promocyjnych zdrowego stylu życia, którego podstawę stanowi dieta bogata w owoce i warzywa oraz regularna aktywność fizyczna, podczas EXPO w Mediolanie zostają przyznane nagrody znanym sportowcom i osobom związanym ze sportem, którzy dobrze reprezentują główne przesłania kampanii „Fruitness, enjoy it”.