promocja spożycia owoców i warzyw
Promocja produktów rolnych po nowemu
Specjalny Komitet Rolny złożony z przedstawicieli państw UE zatwierdził w środę porozumienie z PE ws. rozporządzenia o środkach promocji produktów rolnych na rynku wewnętrznym i w krajach trzecich. Jeszcze w kwietniu rozporządzenie ma być głosowane w PE.
Sawicki zapowiada reorganizację Agencji Rynku Rolnego
Minister rolnictwa Marek Sawicki poinformował we wtorek, że chce na bazie Agencji Rynku Rolnego utworzyć instytucję zajmującą się promocją żywności.
Rusza nowa kampania promująca polskie produkty
Od stycznia ruszyła nowa kampania informacyjno-promocyjna realizowana na rynku polskim przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, będąca pilotażem docelowej kampanii programu Komisji Europejskiej. Projekt realizowany będzie przez kolejnych 12 miesięcy, od stycznia do grudnia 2014. Szacunkowy budżet programu to 700 000 zł, a proponowana wysokość wsparcia z Funduszu Promocji ARR to około 630 000 zł.
KE zwiększy środki na program „Owoce w szkole”
Z 90 do 150 mln euro rocznie wzrośnie budżet całego unijnego programu "Owoce w szkole" - poinformował wiceprezes ARR Lucjan Zwolak. Dodał, że Komisja Europejska przygotowuje przepisy wdrażające nowe zasady realizacji tego programu. Wzrośnie także dofinansowanie programu z budżetu UE z 75 do 90 proc.
Niezwykłe właściwości zwykłych owoców
Kampania informacyjno-promocyjna realizowana na rynku polskim przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, będąca pilotażem docelowej kampanii programu Komisji Europejskiej.
Nowi członkowie komisji funduszy promocji
Minister rolnictwa Stanisław Kalemba powołał nowych członków komisji zarządzających funduszami promocji produktów rolno-spożywczych na 4-letnią kadencję - poinformowało biuro prasowe resortu rolnictwa.
Sukces przemysłu rolno-spożywczego budzi zazdrość
Sukces polskiej żywności za granicą może budzić zazdrość u konkurencji. A ta nie zawsze jest uczciwa - przekonują przedstawiciele branży. I apelują o wsparcie dyplomatów.
Mr Fruiness odnawia swoją stronę
Mr Fruitness - europejski projekt prowadzony i współfinansowany przez Włoskie Centrum Usług Owocowo-Warzywnych (CSO) oraz rząd włoski już od 2006 r. nie traci atrakcyjności technologicznej. Strona internetowa jest świetnym i bardzo często zresztą naśladowanym przykładem sposobu, w jaki należy docierać do dzieci, wykorzystując gry online, gotowe do pobierania aplikacje oraz, oczywiście, precyzyjne i dokładne informacje na temat produktów.
Fruitylife – unijna kampania informacyjna
Fruitylife - "fruit and vegetables, healthy and safe" - “owoce i warzywa – zdrowe i bezpieczne” to nazwa kampanii informacyjno – edukacyjnej skierowanej do unijnych konsumentów. Od kilku lat kampania trwa w trzech unijnych krajach – Włoszech, Francji oraz w Niemczech, a projekt przedłużono na kolejne trzy lata – aż do końca roku 2015.