promocja
Wymień stare urządzenie Kärcher na nowe
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Masz na zbyciu stare urządzenie od marki Kärcher, które tylko zagraca Ci miejsce w garażu? Jeśli tak, to masz teraz świetną okazję do tego, aby je oddać do jednego z trzech salonów sprzedaży Kärcher Center MJM Jaroszyńscy! Zobacz, jakie to proste!
Resort rolnictwa tworzy „Kanon kuchni polskiej”
Ministerstwo rolnictwa podjęło się opracowania „Kanonu kuchni polskiej”/„Polskiego dziedzictwa kulinarnego”.
„Poczuj Smak – Poczuj Dumę” – akcja ZSRP na stulecie odzyskania niepodległości
Związek Sadowników RP uczci 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości akcją „Poczuj Smak – Poczuj Dumę”. 9 listopada w Lublinie i Warszawie rozdawać będzie jabłka i zachęcać do zjedzenia 100 jabłek w 100 dni.
Producenci papryki ruszają z kampanią promocyjną
„Wszystkie smaki i kolory papryki” to tytuł kampanii promocyjnej prowadzonej przez Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, której celem jest rozpowszechnienie wiedzy na temat "Zagłębia Paprykowego", jakim jest region radomski na Mazowszu oraz wykreowanie mody na spożycie papryki, w tym zwiększenie spożycia krajowej papryki.
Razem możemy więcej
Plantatorzy borówki mogą być wzorem. Wspólne działanie producentów to dziś podstawa wszelkiej działalności. Branżowym koordynatorem wielu projektów jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Wspólnie, razem, możemy więcej niż pojedynczo – Fundacja pokazuje, że współpraca jest możliwa i angażuje w nią kolejnych producentów. Fundacja powstała w 2017 roku aby rozwijać inicjatywę plantatorów, w szczególności zadania edukacyjne mające przybliżyć zdrowotne walory borówki i sukces branży, której udało się stworzyć modę na polską borówkę.
Promocja borówki: producenci powinni pokazywać produkcję
Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć, jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują – pisze Fundacja Promocji Polskiej Borówki.
Co jest najtrudniejsze w uprawie borówki?
Borówka ma wiele przewag, ale jej uprawa jest bardzo wymagająca. Polacy odkrywają borówkę, ale nie wiedzą, że od założenia plantacji do pierwszego zbioru mija 5-6 lat. Nie kojarzą rolnika-plantatora borówki, co to jest za człowiek, jak produkuje. Jak szybko kolejne pokolenie polskich plantatorów nauczyło się korzystać z doświadczenia pionierów i wiedzy ekspertów. Przed nami czas, w którym chcemy opowiedzieć konsumentom o tym jak produkujemy i że na świecie panuje moda na polską borówkę.
Promocja owocu przez plantatora
Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w tę promocję? Czy dobrym pomysłem jest prezentacja plantacji i plantatorów jako promotorów zdrowego stylu życia? To pytania, na które od 3 lat bardzo jednoznacznie odpowiadają plantatorzy borówki.
„Lato z borówkami” – rozpoczyna się kampania
Celem działań jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Od 3 lat środowisko plantatorów promuje 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki jako datę rozpoczęcia zbiorów. W tym roku po raz pierwszy działania będą prowadzone również przez cały sezon.
Mini jabłko ma swoją paryską premierę
Od środy 24 stycznia Rockit, najmniejsze jadalne jabłko na świecie jest dostępne również na półkach francuskich sklepów. Jabłko jest wprowadzane na rynek przez 24 sadowników ze Stowarzyszenia Producentów Blue Whale. Jak twierdzi Dina Abella z Blue Whale, Rockit ma same zalety - jabłko jest słodkie, ma ładną cienką skórę, soczysty miąższ i może być łatwo i szybko zjadane.