programy promocyjne
Polska europejskim potentatem w produkcji owoców jagodowych
Produkcja owoców jagodowych - truskawek, malin, porzeczek i borówki amerykańskiej - stała się polską specjalnością. Coraz więcej owoców trafia na eksport, w tym jako świeże owoce. Konsumenci cenią je za smak, zapach i wygląd. Trwa kampania promująca te owoce.
Rozpoczęcie sezonu. 1 lipca – Dzień Polskiej Borówki
Otwarcie sezonu borówki oraz jubileusz 100-lecia uprawy tego gatunku na świecie były powodem zorganizowania konferencji prasowej 1 lipca w Warszawie.
Kolumbia, Meksyk, Iran? Komisarz szuka rynków zbytu
KE wystosowała zaproszenie do składania wniosków na promocję produktów rolno-spożywczych. W ramach programu, którego budżet wynosi w tym roku 111 mln euro, chce pomagać producentom zdobywać nowe rynki zbytu. Z misją handlową wyrusza też komisarz ds. rolnictwa.
Fruitness, enjoy it! lansuje kampanię poświęconą gruszce
W styczniu zakończy się trzyletni okres funkcjonowania projektu “Fruitness, enjoy it!” Ostatnią inicjatywą podejmowaną w ramach tego programu będzie kampania promocyjna w czterech miastach niemieckich (Hanower, Getynga, Münster i Essen). poświęcona gruszce.
11,64 mln euro dla Polski na owoce w szkole
16 grudnia Specjalny Komitet ds. Rolnictwa (SCA) przypieczętował wstępne porozumienie pomiędzy unijnymi instytucjami osiągnięte w ubiegłym tygodniu, które wcześniej (14 grudnia br.) spotkało się już w większości z akceptacją ministrów rolnictwa na posiedzeniu Rady Rolnej w Brukseli.
Nowy program promocji pomidorów
Komisja Europejska po raz ostatni w ramach obecnego systemu promocji produktów rolno - spożywczych zaakceptowała 33 programy o łącznym budżecie ponad 107 mln euro. Polskie organizacje branżowe pozyskały ponad 10 mln euro na promocję w Polsce i Niemczech - pomidorów, na Ukrainie i w Chinach - makaronów oraz Wietnamie, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - mięsa drobiowego wysokiej jakości.
Nagrodzeni w kampanii „Fruitness, enjoy it”
Po 9 latach działań promocyjnych zdrowego stylu życia, którego podstawę stanowi dieta bogata w owoce i warzywa oraz regularna aktywność fizyczna, podczas EXPO w Mediolanie zostają przyznane nagrody znanym sportowcom i osobom związanym ze sportem, którzy dobrze reprezentują główne przesłania kampanii „Fruitness, enjoy it”.
4 mln euro na kampanię promującą owoce jagodowe
Prawie 4 mln euro przeznaczone zostanie na promocję spożycia owoców jagodowych: malin, truskawek, czarnych porzeczek i borówek amerykańskich. Kampania "Niezwykłe właściwości zwykłych owoców" niedawno ruszyła i potrwa trzy lata.
W przyszłym roku ma szanse ruszyć program „Pomidory dobre z natury”
Program „Pomidory dobre z natury” powstał z inicjatywy Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOPO), a jego celem jest promocja spożycia pomidorów na rynku polskim i niemieckim. Budżet wynosi ponad 3 mln euro, a za realizację odpowiedzialne będzie konsorcjum firm NuOrder i VMG wyłonione w drodze przetargu.
„Pomidory dobre z natury”
3 letni program promocji „Pomidory dobre z natury” powstał z inicjatywy Stowarzyszenia Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOPO). Jego celem jest promocja spożycia pomidorów na rynku polskim i niemieckim, a jego budżet wynosi ponad 3mln Euro. Za jego realizację odpowiedzialne będzie konsorcjum firm NuOrder i VMG wyłonione w drodze przetargu.