owoce jagodowe
Cztery kampanie promocyjne
Ponad 11,6 mln euro - to budżet unijnych kampanii promujących: wołowinę, produkty ekologiczne, soki oraz owoce miękkie. Agencja Rynku Rolnego podpisała w styczniu umowy na realizację tych kampanii - poinformował wiceprezes ARR Lucjan Zwolak.
Biznes na ekologii
Tradycyjnie co roku, w terminie najbliższym kolejnej rocznicy wybuchu Powstania Styczniowego, GP Bio-Food Roztocze Sp. z o.o. oraz firma BioConcept-Gardenia Sp. z o.o. organizują konferencję ekologiczną połączoną ze szkoleniem ogrodników współpracujących z organizatorami. W tym roku doroczne spotkanie odbyło się 24 stycznia w Różańcu.
W Jasieńcu – o truskawkach i jagodowych
24 stycznia w Jasieńcu odbyła się 4. Konferencja poświęcona technologii produkcji, w tym ochrony i nawożenia, truskawek i roślin jagodowych. Głównym organizatorem konferencji była firma Agrosimex wraz z ZSRP, Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawek i Urzędem Gminy Jasieniec.
Konferencja Truskawkowa i Jagodowa
W najbliższą sobotę, 24 stycznia do Jasieńca k. Warki zjadą się plantatorzy owoców jagodowych. W Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych (ul. Czerska 1) odbędzie się Konferencja Truskawkowa i Jagodowa. Tym razem – jak widać po tytule impreza jest przeznaczona nie tylko dla zajmujących się truskawkami.
Macfrut – nie tylko targi
Targi Macfrut odbywają się we włoskiej Cesenie co roku. Uczestnicy tegorocznej imprezy wystawienniczej, oprócz oferty 817 wystawców na łącznej powierzchni wystawowej 30 tys. m2, mieli okazję zobaczyć procesy produkcji i przygotowania do sprzedaży owoców miękkich w okolicznych gospodarstwach i kooperatywie Apofruit.
Prawie 4 mln euro na promocję owoców jagodowych
Niemal 4 mln euro przeznaczone zostanie na promocję spożycia owoców jagodowych: malin, truskawek, czarnych porzeczek i borówek amerykańskich. Kampania "Niezwykłe właściwości zwykłych owoców" ruszy w przyszłym roku i potrwa trzy lata.
Jagodowe promowane w 2014 r.
Owoce miękkie, potocznie zwane jagodowymi, takie jak truskawki, maliny, borówka wysoka czy porzeczki były celem pilotażowej kampanii promocyjnej, jaka odbywała się na terenie kraju w 2014 roku – informował podczas konferencji prasowej zorganizowanej 16 grudnia w ARR w Warszawie Mirosław Maliszewski ze Związku Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
BeFruit – nowa marka dla jagodowych
W sezonie 2014 Grupa Producentów Owoców „Polskie Jagody”, producent owoców jagodowych – głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę „BeFruit”.
Osłony na plantacje owoców jagodowych
X Międzynarodowa Konferencja Sadownicza w Kraśniku była nie tylko okazją do wysłuchania wielu referatów dotyczących agrotechniki oraz ochrony gatunków jagodowych i wiśni, lecz także sposobnością do zapoznania się z ofertą produktową i usługową aż 70 firm. Poniżej propozycje najnowszych i polecanych rozwiązań w zakresie osłon dla plantacji.
„Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”.
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej ogłosił postępowanie na wybór firmy, która przygotuje i zrealizuje w Polsce, Austrii, Szwecji, Finlandii oraz Czechach trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą owoców jagodowych pt. „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”.