Strona główna Tagi Kampania informacyjno-promocyjna

kampania informacyjno-promocyjna

Jesień czasem jabłek

Jesień to czas jabłek. To jedne z najpopularniejszych owoców na świecie, a Polska jest światową potęgą w ich produkcji i eksporcie. Niedawno, bo 28 września obchodziliśmy Światowy Dzień Jabłka. Warto przy tej okazji przypomnieć, dlaczego te owoce powinny być obecne w codziennie diecie i jakie są ich właściwości odżywcze.

Kultywowanie smaku Europy

Sektor owocowo-warzywny Unii Europejskiej łączy się prowadząc kampanię „CuTE: Kultywowanie smaku Europy”, współfinansowaną przez Unię Europejską. Poprzez działania kampanii organizacje zrzeszające producentów owoców i warzyw chcą zmotywować europejskich konsumentów do prowadzenia bardziej zdrowego trybu życia. Aby to osiągnąć, będą przekonywać Europejczyków do zmiany nawyków żywieniowych, rozpoczynając od codziennego spożywania większej ilości owoców i warzyw. Wśród wyróżnionych, objętych promocją europejskich produktów znalazły się także polskie jabłka.

Potencjał kulinarny ziemniaków

Ziemniak tylko z wody? – czy Polacy potrafią wykorzystać potencjał kulinarny kartofli? Jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii „Ziemniaki czy kartofle? Wybierz, smakuj i jedz”, blisko 40% respondentów sięga po ziemniaki kilka razy w tygodniu, a u niemal 80% z nich są one nieodłącznym dodatkiem do obiadu.