Strona główna Tagi Jabłka grójeckie

jabłka grójeckie

Jak i gdzie kupujemy warzywa i owoce?

Zakupy owoców i warzyw są coraz częściej planowane, co ma związek z epidemią koronawirusa, ale również z oszczędnością i niechęcią do marnowania żywności. Podczas epidemii konsumenci zaczęli lepiej planować zakupy, tak, aby zmniejszyć ilość wizyt w sklepie i skrócić czas spędzony na zakupach.

Historia Jabłek Grójeckich dla najmłodszych

Jabłka Grójeckie cieszą się dużym zainteresowaniem klientów Lidl Polska, dlatego sieć wciąż rozwija ofertę związaną z tym segmentem. Ostatnio specjalnie z myślą o najmłodszych wprowadzono do asortymentu słodkie jabłka odmiany Gala – są one mniejsze, dzięki czemu idealnie mieszczą się w dłoni dziecka. Lidl Polska chce promować wiedzę o polskich jabłkach, dlatego we współpracy ze Stowarzyszeniem Sady Grójeckie stworzono również komiks o historii jabłek grójeckich.

Jabłka Grójeckie – marka z historią

Marka „Jabłka Grójeckie” odnosi się do 27 odmian i ich sportów uprawianych w regionie grójeckim. Stowarzyszenie Sady Grójeckie zwraca uwagę na 500-letnią historię uprawy jabłoni na tym terenie.

Kampania „Czas na jabłka z Europy” w Egipcie i Algierii

10 maja ARR zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”, zaakceptowanej decyzją Komisji Europejskiej z 18 listopada 2016 r. Realizację działań w ramach kampanii zaplanowano na dwa lata. Będą one prowadzone na dwóch rynkach docelowych, tj. w Egipcie i Algierii.

Polski program promocji jabłek wybrany przez KE

Polski program „Czas na jabłka z Europy” znalazł się na liście programów dotyczących promocji produktów rolnych, które mogą zostać sfinansowane z funduszy unijnych. Program, złożony przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, dotyczy promocji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym „jabłka grójeckie” i europejskich jabłek.