Gardenia 2018

Dużymi krokami zbliża się nowy sezon ogrodniczy, który swoją inaugurację będzie mieć na Międzynarodowych Targach Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia. XII edycja wydarzenia odbędzie się w Poznaniu w dniach 22-24 lutego 2018 roku.

Nowinki technologiczne z sektora ogrodowego, bogata ekspozycja artykułów, maszyn, narzędzi i usług ogrodniczych, nowe rozwiązania w zakresie aranżacji zieleni, specjalistyczna wiedza na temat sprzedaży, spotkania z osobistościami z branży ogrodniczej, porady na temat sposobów efektywnej pracy w obrębie sklepów i centrów ogrodniczych, sprawdzone narzędzia dla handlu – tak właśnie zapowiada się kolejna edycja Targów Gardenia, które odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Targi Gardenia zwiększają liczbę pawilonów
Trzonem ekspozycji Targów kolejny raz będą drzewa i krzewy ozdobne, rośliny doniczkowe i rabatowe, cebule kwiatowe, torfy i podłoża. Zwiedzający mogą liczyć także na różnorodną wystawę narzędzi, sprzętu ogrodniczego i akcesoriów do nawadniania. Na ternie MTP będzie można znaleźć też elementy małej architektury ogrodowej. Główna cześć ekspozycji zostanie zlokalizowana w halach 3, 3A, 4, 5, a także po raz pierwszy w historii Targów Gardenia w pawilonie 6 o powierzchni 7500 m2.  W pawilonie 5A znają się również artykuły dekoracyjne i florystyczne – dodaje.  Całość ekspozycji dopełni wyposażenie przestrzeni sportowo-rekreacyjnych. W miejscu tym należy podkreślić, że udział w targach potwierdziło już ponad 400 firm. Wśród nich znaleźli się wiodący na rynku producenci i dystrybutorzy, ale też i lokalni dostawcy.

Kongres Liderów Branży Ogrodniczej wersja 2.0
Druga edycja Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej szerokim gestem zaprasza do Królestwa Sprzedaży. Wszystkich żądnych wiedzy sprzedażowej witać będą praktycy z zakresu skutecznej obsługi klienta, zwiększania wartości koszyka zakupowego, efektywnej rotacji produktów. Wszystko po to, aby bilans sprzedaży pozostawił jak największy plus w kasie, nie tylko sklepowej. – Zbudowani sukcesem pierwszej odsłony projektu nie mieliśmy wątpliwości, że będziemy go kontynuować – mówi Ilona Rosiak-Łukaszewicz, koordynator Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej. – Postanowiliśmy jednak skupić się na tym, co najważniejsze, a więc sprzedaży. Tym razem nie będziemy poruszać kwestii promocji czy inwestycji w marketing. Wręcz przeciwnie – pełna koncentracja na zyskownym biznesie całkowicie zdominuje wydarzenie – podkreśla.

Spotkanie odbędzie się 23 lutego a więc drugiego dnia Targów Gardenia. Potrwa od godziny 14:00 do 18:00, co jak podkreślają organizatorzy jest optymalnym rozwiązaniem. – Dzięki takiemu układowi godzinowemu uczestnicy Kongresu, a zarazem zwiedzający Targów Gardenia mogą w różnym stopniu skoncentrować się na obu wydarzeniach – mówi Jakub Patelka, dyrektor Targów Gardenia. – Ta optymalizacja została pozytywnie przyjęta przez uczestników w ubiegłym roku, dlatego formuły nie będziemy zmieniać – dodaje.

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Michał Paradowski z firmy 4results, który opowie o pozyskiwaniu nowych klientów w branży ogrodniczej. Zaproszenie przyjął również Grzegorz Furtak z firmy PricingLab specjalizującej się w tematach związanych z marżowością, progami cenowymi, ustalaniem relacji ceny do jakości produktu. W zachwyt wprawi Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic. Ciekawie zapowiada się Paweł Bronikowski i jego Social Selling, a więc sprzedaż w wymiarze mediów społecznośniowych. Swoją wiedzą w zakresie organizacji przestrzeni sprzedaży podzieli się Robert Radkiewicz, który nie jedno centrum ogrodnicze zdołał już wybudować.
    
Grand Prix Gardenii
Podczas lutowych Targów będzie kontynuowana formuła konkursu dla producentów roślin mająca na celu wyłonienie najpiękniejszych odmian roślinnych na sezon 2018. Już teraz można podpowiedzieć miłośnikom ogrodów, które z poszczególnych odmian powinny znaleźć się w ich otoczeniu. Firmy, które potwierdziły już swój udział w Targach Gardenia mogą zgłaszać rośliny, wyróżniające się na tle innych i zachwycające urodą, kolorem, fakturą liści czy kształtem kwiatów.

Źródło: materiały organizatora

Related Posts

None found

Poprzedni artykułListopadowy hurt jabłek w Niemczech
Następny artykułNowe standardy dla szkła

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.