Działająca od zaledwie dziesięciu lat izraelska firma hodowlana TomaTech z dużymi sukcesami identyfikuje oczekiwania klientów rynku pomidorów i potrafi dostarczać na rynek odmiany warzyw wychodzące tym trendom naprzeciw – komentuje portal fruitnet.com ofertę, którą hodowcy ci pokazali podczas wiosennych targów AGRITECH w Tel Awiwie.
Według portalu TomaTech zidentyfikował trzy kategorie wymagań wobec pomidorów , które dotąd nie były do końca rozpoznawane przez marketing. Pierwszą jest połysk skórki w połączeniu z odpornością na choroby i długą przydatnością do handlu. Drugą – pakiety mieszanek odmian typu cherry – o różnych kolorach, odmiennych kształtach i smakach. Trzecią – „scheda” – propozycje odmian staroświeckich, mających być przypomnieniem „starych, dobrych czasów” i ówczesnych odmian – ich smaków, aromatów.
TomaTech jest nastawiona na współpracę głównie z rynkami Europy Zachodniej, Ameryki Północnej i Turcji.
za:fruitnet.com
pg