Program promocji polskich jabłek zatwierdzony przez KE

Jak podała Agencja Rynku Rolnego, Komisja Europejska 18 listopada zaakceptowała program promocji polskich jabłek zgłoszony przez Związek Sadowników RP. Promocja dotyczyć ma rynków Algierii i Egiptu.

Jak podaje ARR, w wyniku nowej polityki promocyjnej przyjętej przez KE, jak również w nawiązaniu do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1144/2014 z 22 października 2014 r. w sprawie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych wdrażanych na rynku wewnętrznym i w państwach trzecich, 18 listopada 2016 roku Komisja zaakceptowała jeden polski program, złożony przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej, dotyczący promocji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym „Jabłka grójeckie” i europejskich jabłek pt. „Czas na jabłka z Europy”.

Dwuletni program o łącznym budżecie 2,5 mln EUR, skierowany jest na rynek Algierii i Egiptu.

Źródło: ARR

Related Posts

None found

Poprzedni artykułSkończyły się środki na dopłaty do ubezpieczeń rolnych
Następny artykułInterpoma po raz dziesiąty

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.