‘I am Marlene” („Jestem Marlene®”) to nowy wizerunek południowotyrolskiej marki jabłek, której właścicielem jest konsorcjum VOG. Zaprezentowano go 18 października w trakcie targów Fruit Attraction 2017 w Madrycie. Unowocześnienie brandu powiązane jest ze zwiększającym się międzynarodowym zasięgiem jabłek Marlene®.
Jak wyjaśniają właściciele Marlene®, markę stworzono w celu zakomunikowania konsumentom m.in. miejsca pochodzenia oraz jakości jabłek z Południowego Tyrolu/ Górnej Adygi. Markę Marlene® ustanowiono w 1995 r. i od tego czasu stała się jedną z najpopularniejszych wśród włoskich owoców i warzyw. W 2007 roku weszła na pierwszy zagraniczny rynek – do Hiszpanii. Teraz jest obecna w basenie Morze Śródziemnego, na Bliskim Wschodzie i w państwach północnej Europy.
Za nowym wizerunkiem Marlene® stoi wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann. Markę obdarzono charakterem i osobowością, a więc „Marlene® stała się Córką Alp – której ojcem są góry, a matką śródziemnomorskie słońce” wyjaśniają pomysłodawcy projektu. Odnowiony brand jabłek ma nową czcionkę nawiązująca do odręcznego pisma oraz napis mówiący „Jestem Marlene” w różnych językach, w zależności od rynku na który trafią jabłka.
W ciągu kilku następnych tygodni nowy wizerunek będzie zastępował dotychczasowy. Pod koniec października zostanie uruchomiana kampania komunikacyjna m.in. w TV.
Obecnie jabłka marki Marlene® dostarcza 5000 producentów z Górnej Adygi.
Źródło: VOG
RS