PKP Intercity i WARS kontynuują działania mające na celu promowanie polskich produktów spożywczych – można tam przeczytać. Tym razem przewoźnik poczęstuje pasażerów jabłkami z rodzimych sadów – w pociągach Express InterCity rozda 280 000 owoców, co stanowi około 40 ton. Każde jabłko zostanie oklejone specjalnym znaczkiem.
W ramach akcji przewoźnik chce promować zdrowe przekąski, doskonale sprawdzające się, np. w podróży.
Akcja promująca polskie owoce rozpocznie się 9 września i potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi WARS.
– Cieszymy się, że nasi klienci będą mogli spróbować tych smacznych i zdrowych owoców. Mamy nadzieję, że akcja wspierająca polskich sadowników spotka się z ciepłym przyjęciem wśród pasażerów – mówi Paweł Dudek, prezes zarządu WARS S.A. Zależy nam na tym, aby akcja dotarła do szerokiej grupy odbiorców – dodaje.
Źródło: www.intercity.pl