Połączenie z wydarzeniem tak dużej wagi świadcz o sukcesie marki. W Grudniu 2018 roku sprzedaż jabłek Envy wzrosła o 40% w stosunku rok do roku.
W tym roku było to niezwykłe połączenie pomiędzy projektantem mody Christianem Siriano i jabłkami Envy. Na pokazie znalazł się bar z jabłkami oraz koktajlem Envy. Materiały promocyjne towarzyszące wydarzeniu pomogły w promocji i zaistnieniu marki, jak również sam projektant, który, mając milion obserwujących na Instagramie, i tam promuje tę markę.
„To słodkie, ostre, czerwone jabłko wyprzedza wszystkich innych w całościowej ocenie. Envy zyskuje na sile w klasie jabłek premium, zyskując świetną reputację dzięki intensywnemu smakowi i ogólnej satysfakcji klijentów„, powiedział David Nelley, wiceprezes Oppy, partnera marketingowego T & G Global, właściciela marki Envy.
Źródło: fruitnet.com
Karol Pajewski
Za: sad24.pl