Jabłka na wybiegu

Nowozelandzka marka jabłek Envy, pojawiła się na najbardziej prestiżowym wydarzeniu minionego weekendu w Nowym Jorku, powróciła na Nowojorski tydzień mody.

Połączenie z wydarzeniem tak dużej wagi świadcz o sukcesie marki. W Grudniu 2018 roku sprzedaż jabłek Envy wzrosła o 40% w stosunku rok do roku.

W tym roku było to niezwykłe połączenie pomiędzy projektantem mody Christianem Siriano i jabłkami Envy. Na pokazie znalazł się bar z jabłkami oraz koktajlem Envy. Materiały promocyjne towarzyszące wydarzeniu pomogły w promocji i zaistnieniu marki, jak również sam projektant, który, mając milion obserwujących na Instagramie, i tam promuje tę markę.

To słodkie, ostre, czerwone jabłko wyprzedza wszystkich innych w całościowej ocenie. Envy zyskuje na sile w klasie jabłek premium, zyskując świetną reputację dzięki intensywnemu smakowi i ogólnej satysfakcji klijentów„, powiedział David Nelley, wiceprezes Oppy, partnera marketingowego T & G Global, właściciela marki Envy.

Źródło: fruitnet.com

Karol Pajewski

Za: sad24.pl

Related Posts

None found

Poprzedni artykułHerbata z Zakarpacia?
Następny artykułSzklarniowy klaster w Gruzji

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.