I nie trzeba się w tytule doszukiwać błędu. Za to portal corrierortofruticolo „odkrył” na swoim, czyli włoskim podwórku sok jabłkowy zapakowany w bag-in-box. Co tak zaskoczyło włoskich specjalistów z fachowego przecież portalu?
Szczerze mówiąc – do końca nie wiadomo… Przecież ten typ opakowania nie pojawił się na rynku wczoraj – nawet w przydrożnym grillu na autostradzie A14, gdzie rzucił się w oczy redaktorom. Polski czytelnik może się natomiast cieszyć autentycznie – Włosi piejąc hymn na temat jakie to zmyślne te opakowanie podali, że na rynku włoskim pojawiło się ono napełnione polskim sokiem jabłkowym i dzięki marketingowi polskiej firmy (Eco Fruit Sp. z o.o.). Zdziwieni egzotycznym dla siebie znaleziskiem Włosi „sprzedali” przy tym pewną sztuczkę handlową.
Otóż zwrócili oni uwagę, że oferowany poza sekcją owocowo-warzywną sklepy produkt został przeceniony o połowę – z 11,98 € za opakowanie 3 litrowe (podkreślają, że była to cena znacznie wyższa od średniej dla takiego produktu) do 5,99 €, co odpowiada poziomem cenom takich produktów obecnych kilka kroków dalej w tym samym sklepie – w dziale owocowo-warzywnym. Ot, prosta recepta, by każda strona transakcji była usatysfakcjonowana: sprzedawca zarobił, ile można było zaplanować, klient otrzymał towar w wyjątkowej promocji.
Za: corrierreortofruticolo
pg