Upowszechnianie się opłaca

Freshfel (European Fresh Produce Association) przed kilkoma miesiącami powołała do życia Eufruit Konsorcjum – zespół praktyków i naukowców mających zajmować się upowszechnianiem w branży użytecznej wiedzy umożliwiającej poprawianie jakości produktów.
Ta platforma wiedzy, którą zawiaduje Michelle Wiliams (szefująca Wydziałowi Nauki o Żywności Uniwersytetu w duńskim Aarhus) zajmuje się czterema obszarami: trendy  hodowli nowych odmian, zmniejszanie pozostałości szkodliwych substancji w owocach i środowisku, przechowalnictwo, systemy zrównoważonej produkcji. Działalność platformy okazała się już merkantylnie skuteczna (przyniosła zysk). Po pół roku od rozpoczęcia prac konsorcjum Eufruit liczy 21 partnerów z 12 państw. Zaś w pracach w wymienionych wyżej czterech obszarach bierze udział 86 uczestników z 15 krajów.
 
Za: eufrin.org

Related Posts

None found

Poprzedni artykułSpółdzielnia oferuje wizualnie nieatrakcyjne owoce
Następny artykułJuż 19 listopada zapraszamy na 9. Konferencję Odmianową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.