Ukraiński eksport pod jednym znakiem

Eksport zapewnia Ukrainie prawie połowę (47,9%) PKB. Dla ułatwienia rynkom zauważenia swoich towarów Ukraina opracowała wspólny dla wszystkich oferowanych zagranicy produktów znak – Brand Eksportowy Ukrainy.

Jego wprowadzenie do praktyki ogłosił 18 września na specjalnej konferencji prasowej minister rozwoju ekonomicznego i handlu Stepan Kubiw.
 
Wizualny znak ma towarzyszyć ukraińskim towarom na międzynarodowych wystawach i targach wszystkich branż, także w materiałach reklamowych. Premierą Brandu Eksportowego Ukrainy będą listopadowe szanghajskie targi China International Import EXPO 2018.

Cały program opracowania i wprowadzania Eksportowego Brandu Ukrainy kosztował 50 tys. euro, które wyasygnowała Unia Europejska.

Za: rbc.ua
 
PG

Related Posts

None found

Poprzedni artykułNie kupią „Owocu Sandomierskiego“
Następny artykułCo z tym cydrem? Producenci pytają

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.