Wśród odwiedzających targi obecni byli przedstawiciele kadry menadżerskiej ekobiznesu, osoby odpowiedzialne za zakupy w sieciach handlowych i mniejszych sklepach oraz hurtownicy, a także klienci indywidulani, którzy mogli na stoiskach degustować i kupować produkty ekologiczne. Oprócz oferty tradycyjnych przetworów z owoców i warzyw oferowano również liofilizaty z warzyw i owoców w jakości ekologicznej, a także szeroką ofertę różnych zdrowych przekąsek, np. chipsy z papryki Vita Snack, Ekologiczne Fruit Snaki – Better Candy, batony z nasion i warzyw z czosnkiem i cebulą Biozona, suszone owoce i warzywa (pomidor, truskawka) – Amkez.
Poza wystawą zorganizowano cykl interesujących wykładów m.in. dotyczących marketingu produktów ekologicznych i porad dotyczących organizacji sprzedaży. Jeden z bloków wykładowych dotyczył możliwości wykorzysta ekożywności w profilaktyce nowotworowej, a także w celu oczyszczania i odkwaszania organizmu oraz w walce z alergią. Kolejny cykl wykładów poświęcono sprawie Fairtrade czyli tzw. sprawiedliwego handlu.
Tekst i fot. Aleksandra Andrzejewska