16 października br. na konferencji prasowej w Warszawie Krzysztof Michalski (prezes zarządu PGD Polska) mówił o pierwszej w Polsce akcji promocyjnej środka piorącego z wykorzystaniem polskich jabłek (akcja wystartowała 8 września i będzie trwała do końca października 2014 r.).
A mianowicie we wrześniu 2014 r. wprowadzono na rynek proszek do prania „tak!”. Do końca października 2014 r. każdy klient, który zakupi opakowanie tego proszku (6 kg), otrzymuje jabłko.
– Akcja przerosła nasze oczekiwania. Rozdaliśmy już 30 000 jabłek, a kolejne 40 000 zostało zarezerwowanych dla naszych klientów. Wywołaliśmy bardzo pozytywny efekt społeczny – nasza promocja nie służy tylko zwiększeniu sprzedaży konkretnego produktu, ale ma zwrócić uwagę Polaków na problemy, z którymi zmagają się sadownicy. Zachęcamy do naśladowania naszej akcji – mówił K. Michalski.
Na konferencji Mirosław Maliszewski (ZSRP) i M. Michalski apelowali do polskich producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i właścicieli sklepów o wspieranie polskich sadowników.
K. Rosińska
Bardzo dobry pomysł – trzeba kupować polskie produkty – proszek TAK oraz przy okazji zjeść polskie jabłko na złość ……inowi …
Znaczy rozdali tak do 6 ton owoców a promocja na pół Polski ? No ale napisać, ze 30000 to brzmi !
Jabłka dostali w ramach pieniędzy ARR i wycofania z rynku czy wyłożyli swoje ?
Bardzo dobra inicjatywa, popieram producenta i dystrybutora, będę kupował ten proszek