TAK dla polskich jabłek

16 października br. na konferencji prasowej w Warszawie Krzysztof Michalski (prezes zarządu PGD Polska) mówił o pierwszej w Polsce akcji promocyjnej środka piorącego z wykorzystaniem polskich jabłek (akcja wystartowała 8 września i będzie trwała do końca października 2014 r.).
A mianowicie we wrześniu 2014 r. wprowadzono na rynek proszek do prania „tak!”. Do końca października 2014 r. każdy klient, który zakupi opakowanie tego proszku (6 kg), otrzymuje jabłko.

– Akcja przerosła nasze oczekiwania. Rozdaliśmy już 30 000 jabłek, a kolejne 40 000 zostało zarezerwowanych dla naszych klientów. Wywołaliśmy bardzo pozytywny efekt społeczny – nasza promocja nie służy tylko zwiększeniu sprzedaży konkretnego produktu, ale ma zwrócić uwagę Polaków na problemy, z którymi zmagają się sadownicy. Zachęcamy do naśladowania naszej akcji – mówił K. Michalski.
Na konferencji Mirosław Maliszewski (ZSRP) i M. Michalski apelowali do polskich producentów, dystrybutorów, sieci handlowych i właścicieli sklepów o wspieranie polskich sadowników.
K. Rosińska

Related Posts

None found

Poprzedni artykułDynamiczny rozwój sklepów spożywczych o małej powierzchni
Następny artykułGospodarstwa rodzinne dostarczają 80 proc. żywności

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.