Poznajmy się!

Producenci biodynamicznych jabłek jednej z holenderskich organizacji ogrodniczych wprowadzają  dla swoich owoców zindywidualizowane opakowania.
Klient – nawet jeszcze potencjalny może poprzez stronę internetową organizacji, po podaniu kodu sadownika, wejść na jego podstronę i poznać gospodarstwo, którego owoce są mu proponowane w handlu. Pierwszy producent, który wypraktykował już ten sposób kontaktu z nabywcami jabłek jest zadowolony z efektów sprzedaży – „nie jestem już anonimowy” – stwierdza. 
 
za: eosta.com
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułUnijny rynek gruszek
Następny artykułWokół Czerniowców przybywa sadów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.