Na stoisku o powierzchni 300 m² swoją ofertę eksportową promowało 11 polskich firm z sektora rolno-spożywczego produkujących m.in.: owoce w czekoladzie, musy owocowe, płatki kukurydziane, pieczywo chrupkie, zupy instant, krówki, lemoniady, cydry, sery topione, mleko i serwatkę w proszku, jogurty, mięso wieprzowe mrożone, herbaty, syropy, olej rzepakowy, mieszanki do pieczenia ciast i chleba, wypieki i słodycze.
Każdego dnia targów na polskim stoisku narodowym odbywały się pokazy kulinarne, których celem była promocja polskiej kuchni i żywności oraz zaprezentowanie Polski jako kraju tradycyjnego i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.
W ramach misji handlowej zorganizowanej przez KOWR wspólnie z Zagranicznym Biurem Handlowym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Szanghaju, w dniu poprzedzającym rozpoczęcie targów polscy przedsiębiorcy mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach na temat przygotowania się do eksportu na rynek chiński oraz w rozmowach biznesowych B2B z potencjalnymi chińskimi kontrahentami. Zainteresowani mogli także odbyć wizytę w sklepie sieci G Super, specjalizującej się w żywności importowanej.
Ponadto 17 maja przedsiębiorcy wystawiający się na stoisku KOWR mogli korzystać przez cały dzień targowy z porad dwóch ekspertów ds. rynku chińskiego w zakresie dostosowania oferty swoich firm do potrzeb i oczekiwań chińskich importerów, dystrybutorów i konsumentów.