Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Rzymie wraz ze spółką Appolonia zorganizował stoisko promujące polskie owoce na targach Fruit Innovation w Mediolanie (20-22 maja 2015 r.).
Osoby odwiedzające stoisko miały również możliwość zapoznać się z polskim sektorem spożywczym dzięki materiałom udostępnionym przez Agencję Rynku Rolnego.
Targi Fruit Innovation to nowe przedsięwzięcie wystawiennicze utworzone przez główne włoskie instytucje otoczenia biznesu z sektora świeżych owoców i warzyw. Ich partnerem są największe włoskie sieci dystrybucji owoców i warzyw oraz supermarketów. Warto zaznaczyć, że przedsięwzięcie to organizowane było razem z innymi targami: Ipack-Ima – technologie do produkcji opakowań, Meat-Tech – technologie do pakowania mięsa, Dairytech- innowacyjne opakowania produktów mlecznych, Intralogistica Italia – logistyka przemysłowa, Converflex – technologie druku na opakowaniach, co zapewniło targom rozgłos i dużą liczbę odwiedzających.
Przedsiębiorcy z Polski mieli także możliwość udziału w spotkaniach B2B z handlowcami z Węgier i Francji. Ponadto polskie stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród kupców z Włoch, Libii, Egiptu, Sri Lanki, Chorwacji.
za: expo.gov.pl