Polska żyność oczekuje wsparcia

fot. P. Grel
Eksport polskiej żywności z roku na rok rośnie. Jednak jej producenci i eksporterzy oczekują od państwa pomocy w promocji swoich produktów za granicą.
 
Ponad 77 procent polskiej żywności trafia do krajów Unii Europejskiej. Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz podkreśla, że żywność z Polski trafia nie tylko do zachodniej Europy, ale także na południe. Uważa ona, że polski przemysł spożywczy powinien jednak mieć większe wsparcie promocyjne.
 
– To co na pewno jest najistotniejsze, przy sprzedaży żywności poza granicami Polski, to promocja i marketing z tym związany. Jest to pięta achillesowa naszego rynku. Producenci ewidentnie skarżą się na brak środków do promowania i marketingu swoich produktów – dodaje.
Za:money.pl
pg 

Related Posts

None found

Poprzedni artykułUzyskano bezłzawe cebule o właściwościach prozdrowotnych
Następny artykułObniżanie emisji dwutlenku węgla

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.