Polska chce promować żywność w Czechach i na Słowacji

W drugiej połowie 2014 r. na kampanie medialne, promujące żywność, przygotowane przez agencje reklamowe oraz na udział w targach i imprezach plenerowych w Pradze i Bratysławie nasze Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zamierza wydać 1,5 mln zł.
Jak informuje Rzeczpospolita w ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2014 r. eksport polskiej żywności do Czech zwiększył się o 8 proc., do 512,2 mln euro. Na Słowację sięgnął 279,7 mln euro i był taki sam jak przed rokiem. Mimo wszystko znajomość naszych marek jest niewielka, głównym powodem tej sytuacji są wysokie koszty promocji za granicą. A do tego dwa lata temu czeskie i słowackie media rozpętały nagonkę na nasze produkty, podważając ich jakość. W lutym tego roku ok. 30 proc. Czechów uważało, że polskie towary są niezdrowe, niebezpieczne i słabej jakości – wynika z badania Media Research dla MarketingSalesMedia. A blisko 60 proc. badanych przyznało, że ich unika.
 
Za:portalspozywczy.pl
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułTaniej niż przed rokiem
Następny artykułSmartFresh teraz dostępy w Polsce dla nowych gatunków

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.