Organizowane przez ARR polskie stoisko narodowe zajmuje powierzchnię ponad 270 m.kw.; swoją ofertę prezentuje tam blisko 30 polskich przedsiębiorców.
Już od pierwszego dnia targów polski sektor cieszy się ogromnym zainteresowaniem mediów, przedsiębiorców chińskich zainteresowanych współpracą z polskimi partnerami, a także indywidualnych zwiedzających rozsmakowanych w naszych specjałach. Jedną z atrakcji wyróżniających polskie stoisko są pokazy kulinarne połączone z degustacją potraw przygotowanych przez naszych kucharzy.
W ramach misji gospodarczej towarzyszącej targom Sial China 2017 polscy przedsiębiorcy uczestniczyli 16 maja w seminarium nt. specyfiki chińskiego rynku (ochrona znaków towarowych w Chinach, kanały sprzedażowe, logistyka) oraz w spotkaniach B2B z przedstawicielami sieci handlowych oraz dystrybutorami. Mieli także okazję do zapoznania się z ofertą głównych sieci handlowych podczas tzw. store-check.
Targi Sial China potrwają do 19 maja.
Źródło: ARR