Organizatorzy, KJOW sp. z o.o., spodziewają się w tym roku przedstawicieli ponad 20 sieci handlowych, ponad 200 dostawców świeżych warzyw, owoców i kwiatów, a także firm opakowaniowych, producentów chłodziarek, wózków widłowych i innych urządzeń, banków i firm ubezpieczeniowych posiadających produkty dla agrobiznesu oraz przedsiębiorstw świadczących usługi specjalistyczne dla rolnictwa. Będą przedstawiciele kilkudziesięciu organizacji i mediów branżowych. Informacja o wydarzeniu i uczestników dotrze do 300 000 osób z branży, ponad 40 sieci oraz ponad 600 firm.
Uczestnicy mogą skorzystać z szerokiej oferty reklamowej w mediach konferencyjnych i partnerskich polskich i zagranicznych oraz w czasie samego wydarzenia, m.in. na dedykowanym stoisku i podczas własnej prelekcji, a także wziąć udział w panelach dyskusyjnych z udziałem ekspertów.
Podczas konferencji przyznana zostanie nagroda Fresh Market Award „Produkt Roku 2018”, dająca wyjątkową możliwość wypromowania nowego produktu lub odmiany na polskim rynku.
Dzięki konferencji Fresh Market 2018 producenci i dystrybutorzy mają szansę otworzyć nowe drogi rozwoju firmy, zyskując zbyt dla swoich produktów i usług – podczas jednego dnia w czasie indywidualnych spotkań nawiązać długoletnią współpracę biznesową, pozyskać nowe kontakty i zdobyć większą orientację na rynku.
Organizatorzy zachęcają do rejestracji udziału w konferencji w promocyjnej cenie (obowiązuje do 31.07.2018), a także rezerwacji stoiska i wykupienia pakietu reklamowego na stronie Fresh Market: www.freshmarket.com.pl
Źródło: materiały Fresh Market