Odsiecz…

… to jeszcze nie jest, ale inicjatywa zostanie chyba przez sadowników przyjęta ze zrozumieniem: spółka będąca właścicielem marki wódki Wyborowa wprowadza na rynek nowy produkt, do którego wytwarzania używa jabłek.
Wódka nazywa się Wyborowa Polskie Jabłko, do wyprodukowania litra używki potrzeba 1 kg jabłek. Firma liczy na sukces – pozytywne skojarzenia silnych marek – znanego w świecie alkoholu (Wyborowa jest sprzedawana na 80 rynkach krajowych) oraz coraz szerzej znanych naszych jabłek powinno dać odczuwalny efekt.

Przygotowując się do tego firma przystąpiła do skupu jabłek – potrzebuje ich… 100 ton. Na razie.

Za: rp.pl
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułIlość jabłek i gruszek przekroczona
Następny artykułIndie szansą dla Polski na eksport m.in. soków, owoców i słodyczy

3 KOMENTARZE

  1. Wódka wiadomo po ile jest. A czy się przyjmie, tzn. bez podtekstów – czy zdobędzie rynek, a sadownicy dużego odbiorcę ich towaru – zależy że tak powiem od konsumentów :-). Do roboty!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.