Stoisko zorganizowane przez Agencję Rynku Rolnego w ramach branżowego programu promocji polskich specjalności żywnościowych było jednym z 3 największych na targach (75 m2) i ze względu na swoją prezencję – najbardziej zauważalnym. Dzięki aktywnym działaniom, takim jak pokazy gotowania połączone z degustacją produktów firm obecnych na stoisku, cieszyło się ono dużą liczbą odwiedzających. Dodatkowo, na 3 telewizorach LCD i dużym ekranie przez cały czas wyświetlane były filmy promocyjne poszczególnych firm. Pokazy gotowania były transmitowane na ekranach i towarzyszył im szczegółowy komentarz kucharza na temat przepisów kulinarnych, tradycji polskich potraw oraz na temat asortymentu wyrobów oferowanych przez przedsiębiorców na stoisku narodowym (w języku ukraińskim).
Ponadto przedsiębiorcy korzystali z pomocy dwóch doświadczonych tłumaczy (tłumaczenie języków: ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego), usług biurowych (internet, druki), wspólnych publikacji (katalogi producentów, opracowania), obsługi kawiarnianej, degustacyjnej oraz transportowej i zakwaterowania. ARR zapewniła też obecność wpisów reklamowych dla firm do katalogów targowych i tablic informacyjnych.
Źródło: ARR