Mr Fruitness - europejski projekt prowadzony i współfinansowany przez Włoskie Centrum Usług Owocowo-Warzywnych (CSO) oraz rząd włoski już od 2006 r. nie traci atrakcyjności technologicznej. Strona internetowa jest świetnym i bardzo często zresztą naśladowanym przykładem sposobu, w jaki należy docierać do dzieci, wykorzystując gry online, gotowe do pobierania aplikacje oraz, oczywiście, precyzyjne i dokładne informacje na temat produktów.
Wyniki tego ambitnego przedsięwzięcia internetowego doskonale odzwierciedlają następujące dane: ponad 35 milionów internautów, którzy od 2006 r. do dzisiaj odwiedzili stronę, ponad 9,2 miliona unikalnych użytkowników w miesiącach, w których pojawiają się komunikaty prasowe oraz PR, co oznacza 25 milionów oraz 10 milionów uzyskanych w wyniku kampanii banerowych przeprowadzonych na stronach branżowych, które przekierowywały na strony Fruitness.
Jeśli chodzi o kraje, najwięcej odwiedzin notuje się w Niemczech, a następne w kolejności są: Wielka Brytania, Polska, Szwecja i Dania.
pg