Promocja owoców w McDonalds nie obejmie Polski

W 19 krajach europejskich McDonalds rusza z nowymi kampaniami promującymi spożycie owoców i warzyw. W sumie na terenie Europy promocją objęte zostanie około 84% restauracji w ciągu całego bieżącego roku.

Głównym założeniem nowych kampanii jest dołączanie dodatkowej porcji owoców do każdego zamówionego zestawu dziecięcego – Happy Meal przynajmniej raz w miesiącu – w praktyce każda z objętych kampanią restauracji w konkretnym dniu tygodnia będzie dołączała taki produkt gratis do każdego zamówionego zestawu. Kampania już ruszyła – począwszy 7 marca w Wielkiej Brytanii pod nazwą „Free Fruit Fridays” – w piątki ustalono dzień owocowy w McDonalds, a począwszy od 4 kwietnia w Niemczech będą „Fruity Wednesday” – owocowe środy.

Kampania od 2010 jest obecna już we Francji, a raz w miesiącu w środy we francuskich restauracjach wydawane są dodatkowe porcje owoców na przykład owoce kiwi. 

W bieżącej kampanii udział biorą następujące kraje: Austria, Estonia, Łotwa, Litwa, Chorwacja, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Malta, Holandia, Portugalia, Rumunia, Rosja oraz Serbia, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i Ukraina.
 
Wybór owoców zależy od danego kraju oraz sezonowości występowania niektórych produktów – i tak na przykład w krajach bałtyckich promowane będą jabłka serwowane w całości, w Rosji jabłka w kawałach oraz winogrona, a w Wielkiej Brytanii dodatkowo plasterkowane ananasy.

Źródło: FAMMU/FAPA

Related Posts

None found

Poprzedni artykułLubimy uprawiać ogórki
Następny artykułBrytyjski import cebuli

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.