Ten specjalny program jest skierowany do kupców o następującym profilu: category manager, buyer, import manager, top manager, nabywcy detaliczni i hurtowi, przedstawiciele sieci wielkopowierzchniowych oraz sektora materiału siewnego, roślin i szkółek drzew, urządzeń i technologii do produkcji, obróbki i selekcji, produkcji rolnej, przetwórstwa oraz obróbki warzyw i owoców, opakowań, świeżych owoców i warzyw, owoców suszonych a także logistyki i usług dla branży owocowo-warzywnej.
Przystąpienie do programu „Macfrut Hosted Buyers” obejmuje kilka etapów: od stycznia do 31 marca osoby zainteresowane wizytą na targach będą się mogły zarejestrować na Macfrut jako goście „HOSTED buyer”. Organizatorzy, po przeanalizowaniu profili, będą się bezpośrednio kontaktować ze wszystkimi osobami, aby potwierdzić ich ewentualne uczestnictwo w targach i wspólnie zaplanować szczegóły logistyczne ich przyjazdu i pobytu. Od 3 do 29 kwietnia zostanie aktywowana „platforma B2B”, skierowana do poszczególnych nabywców. Będzie to system online, w którym każdy uczestnik będzie mógł zarezerwować spotkania z interesującymi go wystawcami, w celu stworzenia osobistego harmonogramu rozmów biznesowych. Następnie organizatorzy prześlą ostateczny plan spotkań na początku maja, po czym każdy z uczestników będzie mógł wydrukować swój bilet, program i harmonogram.
Oprócz korzyści płynących z indywidualnego zaplanowania wizyty na targach Macfrut oraz możliwości korzystania z udogodnień przewidzianych dla gości, kupcy przystępujący do programu będą mieć zapewniony dostęp do zarezerwowanej strefy VIP Business Lounge, przygotowanej w pawilonach targowych Rimini Fiera (D5 – 018), gdzie będą mogli bezpłatnie skorzystać z Wi-Fi, wsparcia tłumaczy i usług dodatkowych.
Źródło: materiały Macfrut