250 firm z 25 krajów świata, mnóstwo egzotycznych produktów, liczne nowości, rozmowy biznesowe, spotkania z przedstawicielami sieci handlowych, degustacje. Tak w skrócie można opisać to, co będzie się działo w dniach 19-21 kwietnia podczas III edycji Targów WorldFood Warsaw.
Wystawa z roku na rok się powiększa, wzrasta międzynarodowy charakter spotkań biznesowych sektora spożywczego. W tym roku swoje ekspozycje pokażą przedsiębiorcy z Chin, Sri Lanki, Iranu, Korei oraz krajów europejskich, tj. Niemcy, Wielka Brytania, Czechy czy Portugalia. Wystawcy zaprezentują wyroby ekologiczne, nabiał, produkty mięsne, owoce i warzywa oraz ich przetwory, alkohole i napoje oraz szeroką gamę produktów dotychczas niedostępnych na polskim rynku – w tym chińskie herbaty czy zagraniczne specjały. Ważnym działem targów jest również technologia skierowana do biznesu spożywczego. W tej kategorii zaprezentują się producenci maszyn i urządzeń, opakowań czy jednorazowych naczyń.
WorldFood Warsaw to również integracja branży i wspólne rozmowy i dyskusje na najważniejsze tematy i problemy. Wśród nich znajdzie się tematyka eksportowa (pierwszy dzień wystawy), kwestie związane z nowoczesnym handlem i jego obecnymi modyfikacjami (drugi dzień) oraz aspekty produkcji, sprzedaży i certyfikacji żywności ekologicznej (trzeci dzień). Ponadto na targach zostaną zaprezentowane trendy kulinarne 2016 roku.
za: mat prasowe organizatora
pg