Fresh Produce Forum China

Handel elektroniczny rewolucjonizuje sprzedaż świeżych owoców i warzyw w Chinach. Jak? Wyjaśnią to czołowi uczestnicy rynku podczas drugiej edycji Fresh Produce Forum China.

Najważniejsza w Chinach międzynarodowa konferencja dla branży świeżych produktów – Fresh Produce Forum China, organizowana przez targi Asia Fruit Logistica i czasopismo Asiafruit Magazine – odbędzie się w dniach 23-25.05 w Hangzhou (to położone niedaleko Szanghaju miasto o ponad 9 milionach mieszkańców stanowi ważny ośrodek technologiczny).

24 marca dnia na sesji „E-commerce 2.0” przedstawione zostaną kwestie handlu elektronicznego, który już teraz odgrywa ważną rolę na chińskim rynku świeżych towarów, a przewiduje się, że jego znaczenie będzie dalej rosnąć. Sesja inauguracyjna będzie dotyczyć nie tylko rozwoju handlu elektronicznego w Chinach, lecz także nowych standardów pojawiających się w związku z nim w całym łańcuchu dostaw.
Decydenci z wielkich firm (Tmall Fresh, Floruit, Frutacloud) opowiedzą, jak tworzono internetowe platformy B2B i jakie zmiany i korzyści niesie ze sobą ten system, jak ich firmy ulepszają swoje usługi w elektronicznym handlu detalicznym, a także jak sprzedaż warzyw i owoców napędza inne sektory handlu; przedstawią też najnowsze trendy i innowacje w integrowaniu handlu detalicznego online i offline; Frutacloud zaprezentuje wprowadzony przez siebie nowy model sourcingu.

Konferencja obejmuje też bardzo konkretne problemy i zagadnienia. Tematem jednej z sesji będzie „Budowanie rynku dla zachodnich gruszek”: choć w Chinach powszechnie uprawia się i spożywa gruszki, są to odmiany zupełnie inne od europejskich. Fabien Dumont z holenderskiej grupy Fruitmasters opowie o kampanii, jaką przeprowadziła jego firma, by przekonać Chińczyków do 'Konferencji' i innych zachodnich odmian.

Ważnym tematem będzie również wprowadzanie nowoczesnych technologii do chińskiego rolnictwa.

Szansa na kontakty
Konferencji  FPFC towarzyszy wystawa targowa, na której lokalne i międzynarodowe firmy promować będą swoje produkty i usługi obejmujące cały łańcuch dostaw.

Fresh Produce Forum China to także doskonała okazja do nawiązywania kontaktów na chińskim rynku owocowo-warzywnym: spodziewanych jest ponad 200 czołowych decydentów. Delegaci będą mieli wiele czasu na spotkania i omawianie spraw biznesowych. Program konferencji obejmuje dwie godzinne przerwy na rozmowy, a także roboczy lunch i dwa przyjęcia koktajlowe.
Ostatnim akcentem Fresh Produce Forum China, 25 maja, są wizyty w najważniejszych miejscach dla rynku hurtowego i detalicznego w regionie Hangzhou: na giełdach, w centrach dystrybucji i handlu.

Więcej szczegółów, warunki uczestnictwa oraz aktualne informacje na temat programu imprezy na stronie: www.fpf-china.com

Źródło: materiały prasowe ProMesse – Przedstawicielstwa Targów Berlińskich/Messe Berlin AV Polen

Related Posts

None found

Poprzedni artykułPolsko-czeskie rozmowy o uciążliwości przygranicznych inwestycji
Następny artykułBrexit podniesie ceny w Wielkiej Brytanii?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.