Ustaliliśmy już listę kilkudziesięciu przyszłych partnerów lokalnych, którzy będą obsługiwali producentów w terenie. Dzięki temu każdy kto zechce sprzedać swoje jabłka w ramach naszej akcji, będzie mógł w niedalekiej odległości od swojej siedziby podpisać umowę, uzgodnić termin dostawy, a w końcu taką dostawę zrealizować.
Nawiązywanie kontaktów z przyszłymi punktami obsługi będziemy kontynuować w najbliższych dniach, aby mapa naszych punków odpowiadała potrzebom rolników.
Będziemy zachęcać wszystkich sadowników do opóźniania dostaw jabłek, proponując premie za dostawy w listopadzie i później. Akceptacja takiego rozwiązania pomoże nam zmniejszyć aktualną podaż surowca i powinna wywołać trend zwyżkowy w jego cenie. Bardzo prosimy o pozytywny, rozsądny odbiór tej inicjatywy.
Do poniedziałku postaramy się uruchomić bardziej przejrzysty serwis na naszej stronie, w tym udostępnić mapę punktów obsługi. Prosimy o zrozumienie; skala akcji jest tak duża, że angażuje nas prawie w pełni, nie wszystko zdążamy wykonać w czasie zamierzonym.
Dziękujemy wszystkim którzy w dotychczasowych kontaktach niezmiernie nam pomogli w organizacji sieci placówek terenowych i w wielu innych problemach.
W naszym wspólnym interesie prosimy o włączanie się w uzgadniany harmonogram działań, mimo uciążliwości, które niejednokrotnie z tego wynikają. W taki sposób osiągniemy sukces.
Zarząd Eskimos S.A.”