Dane Frisco pokazują, że Wielkanoc szczególnie sprzyja modzie na eko produkty. Porównując miesiąc przedświąteczny do poprzedniego w 2015 roku widać, że liczba sprzedanych opakowań bio jajek wzrosła o 18%. Wśród ekologicznych mięs największe procentowe wzrosty dotyczyły kiełbasy (37%) i boczku (32%). Co ciekawe, zmiana procentowa w przypadku eko pomidorów wyniosła aż 272%.
Asortyment internetowego supermarketu Frisco.pl obejmuje kilkanaście tysięcy pozycji, w tym także szeroką gamę produktów ekologicznych. Chcąc zapewnić swoim klientom najwyższą jakość oferowanych artykułów, e-sklep współpracuje z najlepszymi dostawcami, a produkty świeże, takie jak nabiał, mięsa, pieczywo, owoce oraz warzywa, przygotowywane są pod konkretne zamówienia i codziennie dowożone do Frisco w dniu dostawy do klienta.
Jak wynika z analizy Frisco, przed ubiegłorocznymi świętami produktem, który pojawiał się w największej liczbie zamówień zawierających artykuły ekologiczne były bio jajka. Spośród warzyw najwięcej eko-koszyków zawierało marchew, młode ziemniaki, czosnek, buraki, włoszczyznę oraz cukinię. Klienci chętnie zamawiali też bio pomidory, ogórki czy kojarzącą się z Wielkanocą rzodkiew. W kategorii mięs królowały zaś szynka, wędzonka i kiełbasy. Osoby kupujące ekologiczny nabiał na świąteczny stół wybierały najczęściej twaróg, śmietanę i mleko.
za: inf. firmowe
pg
pg