10 procent rynku wina należy do dyskontów

Liderem sprzedaży wina pozostaje Ambra z udziałem szacowanym na 22 proc., natomiast udział dyskontów wynosi około 9,5 proc. i stale rośnie - podaje gazeta.pl.
Według danych AC Nielsen artość rynku wina w Polsce mogła w ubiegłym roku sięgnąć 2 mld zł wobec 1,9 mld zł w 2011 r.
 
Eksperci Euromonitor International prognozują, że sprzedaż klasycznych win gronowych w Polsce wzrośnie w ciągu czterech lat o ponad 30-proc. – informuje gazeta.pl.
 
Za: gazeta.pl
pg

Related Posts

None found

Poprzedni artykułZagospodarowano 90 proc. środków z PROW
Następny artykułLeśnicy pozyskują szyszki sosnowe w cennym drzewostanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.