Aby pobudzić ich sprzedaż, firma Takii Europe B.V. ogłosiła kampanię reklamową propagującą ozdobne odmiany papryki (Capsicum sp.) i kapusty (Brassica oleracea) przydatne do uprawy w doniczkach. Hasło „Zbyt piękne, by jeść” („Ornamenties – too pretty to eat” ) ma wskazywać na ogromne walory ozdobne tych roślin.
Wśród zalet papryki pomysłodawcy projektu podkreślają bardzo atrakcyjne kolory owoców zdobiących roślinę od lipca do listopada oraz możliwość uprawy w pomieszczeniach i na zewnątrz. Ozdobne odmiany kapusty charakteryzują się natomiast różnymi formami i barwami liści, które pozostają atrakcyjne nawet po pierwszych przymrozkach (a nawet są wówczas intensywniej wybarwione). Producenci powinni docenić także nieskomplikowaną uprawę tych roślin.
Fot. Takii Europe B.V.
IS
Informacja pochodzi z numeru 1/2015 miesięcznika „Rośliny Ozdobne”