Jako główny sponsor kwiatowy Danziger dostarczył bukiety, dekoracje stołów i wiele innych dekoracyjnych kreacji kwiatowych. Firma stworzyła przyciągającą wzrok ścianę z kwiatów, która była prawdziwą gwiazdą otwarcia konkursu. Ściana ta, wykonana została z tysięcy kwiatów łyszczca z serii XLENCE® & MY PINK®, driakwi SCOOP™ i chryzantem ATLANTIS®. Z ich pomocą Danziger chciał pobudzić wyobraźnię widzów w zakresie zmysłowej siły kwiatów i stworzyć inspirację dla kolegów z międzynarodowego przemysłu kwiatowego.
Czytaj także: Uprawa pelargonii – obfite kwitnienie od wiosny aż do jesieni
Poza ścianą z kwiatów Danziger wykonał również stoiska w kształcie logo Eurowizji z odmianami SCOOP®, XLENCE® i PAINTBALL™, a także unikalny bukiet w kształcie mikrofonu.
Piotr Grel
za: mat. firmowe