Rozmowy biznesowe – główny cel targowy
Targi to nie tylko prezentacja szerokiej oferty z każdego sektora ogrodniczego, ale też możliwość podjęcia rozmowy na temat problemów, jakie trapią branżę ogrodniczą. Umożliwią to liczne konferencje, seminaria i panele wykładowe z udziałem liczących się w kraju autorytetów.
Dwa dni targowe będą dedykowane profesjonalistom (przedstawicielom handlu, gospodarstw ogrodniczych, architektom krajobrazu i specjalistom zajmującym się zielenią miejską), a jeden dzień szerokiej publiczności i miłośnikom ogrodów. Taka formuła targów jest odpowiedzią na potrzeby wystawców, dla których prowadzenie rozmów z przedstawicielami biznesu to główny cel udziału w targach.
Wrota do królestwa sprzedaży ponownie otwarte
Ważnym atutem Targów GARDENIA jest rozbudowany program merytoryczny towarzyszący wydarzeniu. Konferencje, seminaria i cykle spotkań skierowane głównie do fachowej publiczności są siłą napędową targów. Jednym z ważniejszych wydarzeń towarzyszącym Targom jest druga odsłona Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej. Tym razem nie będzie ona poświęcona kwestiom marketingowym czy reklamowym, tylko sprzedażowym. Koncentracja na zyskownym biznesie jest w dzisiejszych czasach priorytetem – uważają organizatorzy.
Forum Promotorów Ogrodnictwa
Pod szyldem Forum Promotorów Ogrodnictwa i w nieco zmienionej formule odbędzie się kolejne spotkanie blogerów ogrodniczych.
Konkurs „Inspiracje-Aranżacje”
Do 20 stycznia trwają eliminacje do konkursu „Inspiracje-Aranżacje”, który co roku towarzyszy Targom GARDENIA. Wydarzenie to organizuje Ogólnopolskie Stowarzyszenie Twórców Ogrodów. W tym roku zadaniu towarzyszy hasło „Miejski wędrowiec”. Pierwszy etap polega na przygotowaniu i zgłoszeniu do eliminacji projektów aranżacji. 6 najlepszych weźmie udział w finale i zostanie zrealizowanych podczas Targów GARDENIA. Budowa aranżacji odbędzie się 22 lutego na oczach zwiedzających. Zwycięzców konkursu wyłoni publiczność w drodze głosowania.
Trzydniowy program wydarzeń dopełnią pokazy florystyczne, ogrody pokazowe oraz ekspozycje wyposażenia obiektów sportowych i rekreacyjnych.
Więcej informacji na www.gardenia.mtp.pl
Źródło: materiały organizatora