Stoisko firmy Kubota, która w dniach 8 – 10 marca zaprezentowała się na targach AGROTECH w Kielcach, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem gości. Zwiedzających przyciągały głównie nowe, niższe ceny maszyn oraz możliwość ich samodzielnego przetestowania w ramach programu „Zobacz, Poczuj, Dotknij”. Dodatkową atrakcję dla gości stanowił konkurs, w którym do wygrania był ciągnik marki Kubota dla najmłodszych.
Firma Kubota prezentowała swoje produkty na targach AGROTECH już po raz dziewiąty. W tym roku w Kielcach pokazała cały przekrój modeli − od maszyn komunalnych, przez pojazd użytkowy, aż po specjalistyczne ciągniki sadownicze i największe w gamie ciągniki rolnicze M110GX i M135GX. Japońska marka zawsze wzbudzała zainteresowanie, tegoroczne targi okazały się jednak wyjątkowe. Od godzin porannych do późnych popołudniowych przedstawiciele marki Kubota nie mieli chwili wytchnienia. Zwiedzających interesowały nowe, niższe ceny traktorów, przede wszystkim nowej serii GX oraz L. Chętni do zakupienia ciągnika pytali, jak maszyny sprawdzają się w konkretnych obszarach rolnictwa oraz co dokładnie kryje się pod ich maską.
– Rolnicy najczęściej szczegółowo pytają o nowe, niższe ceny. Chcą się dowiedzieć, jaką moc mają nasze maszyny oraz jakie jest ich spalanie. Są zaskoczeni tak małym zapotrzebowaniem na paliwo. Bardzo pozytywny sygnał stanowi wzrost świadomości marki. Kiedyś dopytywano o kraj pochodzenia naszych ciągników. Dzisiaj odwiedzający doskonale wiedzą, czym jest japońska jakość. Przychodzą, aby móc zobaczyć ją z bliska i dowiedzieć się o niej czegoś więcej − mówi Maciej Podgórski, Manager Sprzedaży w firmie Kubota (Deutschland) GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
W trakcie targów zwiedzający mogli również porozmawiać z użytkownikami ciągników Kubota, którzy co roku licznie odwiedzają stoisko „swojej” marki. Chętnie dzielą się oni wrażeniami z użytkowania pomarańczowych ciągników z innymi rolnikami. Oprócz tego, dużą atrakcją dla odwiedzających był konkurs, w którym na zwycięzców czekał unikalny ciągnik Kubota – zabawka dla najmłodszych. Aby go zdobyć, należało wymyślić hasło reklamowe marki. Jak pokazały wypełnione kwestionariusze, kreatywność gości nie miała granic. Zwycięskie hasła zostaną zaprezentowane wkrótce.
Za:Kubota
pg