KIP, czyli inżynierowie Kubota u polskich klientów

Koncern Kubota Corporation coraz intensywniej angażuje się na polskim rynku. Już drugi rok z rzędu japońscy przedstawiciele działu technicznego firmy przeprowadzili inspekcje wybranych traktorów sprzedanych nad Wisłą. Były one realizowane w ramach inicjatywy KIP, obejmującej najważniejsze dla marki Kubota kraje Europy.

Co dokładnie oznacza skrót KIP? Kubota Insight Program, czyli w wolnym tłumaczeniu kompleksowy monitoring ciągników u klienta końcowego. Japończycy chcieliby wiedzieć, jak pomarańczowe maszyny są eksploatowane i serwisowane w krajach, do których docierają. KIP składa się z szeregu wizyt u właścicieli ciągników Kubota, szczegółowych przeglądów samych maszyn oraz wywiadów z ich użytkownikami na temat wrażeń z eksploatacji. Trzynaście takich wizyt miało miejsce w listopadzie. Grupa japońskich inżynierów odwiedziła polskich właścicieli maszyn Kubota. Mieli oni wsparcie działu serwisu polskiego dystrybutora oraz serwisantów tych dilerów, którzy sprzedali kontrolowane ciągniki.

Inspekcja, i to na leżąco
Wszystkie wizyty w ramach programu KIP wyglądają podobnie. Na początku rolnik wypełnia ankietę satysfakcji z produktu. Ma możliwość zgłoszenia swoich uwag, zwłaszcza tych krytycznych, które są skrupulatnie notowane. Japońscy goście zadają pytania, wyjaśniają kwestie nurtujące użytkownika, a także dają wskazówki odnośnie eksploatacji maszyny. Najciekawszym momentem jest, gdy inżynier z Kraju Kwitnące Wiśni zakłada kombinezon roboczy i przystępuje do szczegółowej inspekcji traktora. Sprawdzane jest kilkadziesiąt punktów kontrolnych, a oględziny podwozia przeprowadzane są na leżąco pod maszyną. Wizyta kończy się przekazaniem użytkownikowi ciągnika pełnego raportu z oględzin wraz ze wskazówkami dotyczącymi dalszej eksploatacji ciągnika.

W tym roku specjaliści z Japonii zostali wsparci przez inżyniera z niemieckiego oddziału firmy Kubota. Ponadto mieli oni do dyspozycji w pełni wyposażony samochód serwisowy polskiego dystrybutora. Dzięki temu goście z Kraju Kwitnącej Wiśni byli w stanie na poczekaniu dokonywać drobne naprawy.

W ciągu tygodnia trwania tegorocznego programu KIP delegacja z Japonii zawitała u trzynastu klientów w siedmiu województwach – od Lubelszczyzny po Wielkopolskę.

Źródło: materiały Kubota

Related Posts

None found

Poprzedni artykułKomunikat grup producentów owoców i warzyw
Następny artykułPorcja nowości (cz. III)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.