UPL – światowy lider produktów i rozwiązań dla zrównoważonego rolnictwa, ogłosił uruchomienie „NPP” – Natural Plant Protection – nowej globalnej jednostki biznesowej obejmującej kompleksowe portfolio biorozwiązań i technologii rolniczych.
NPP będzie działać jako samodzielna marka, konsolidując istniejące portfolio, sieć laboratoriów badawczo-rozwojowych i obiektów na całym świecie, które generują obecnie 7% całkowitych przychodów UPL. NPP będzie wprowadzać innowacyjne rozwiązania korzystając ze swoich możliwości badawczych i rozwojowych, a wspierana będzie przez globalny zasięgu dystrybucyjny UPL. Szerokie portfolio NPP będzie odgrywać istotną rolę w rozwiązywaniu problemów rolników –ze stresem abiotycznym, żyznością gleby, problemem pozostałości i zarządzania odpornością – zarówno na rozwiniętych, jak i rozwijających się rynkach rolnych.
Jai Shroff Global CEO UPL Ltd. powiedział: Od ponad dwóch dekad, UPL inwestuje
w rozwój biorozwiązań. Siła naszego obecnego portfolio jest świadectwem nie tylko naszego postępowego podejścia do zrównoważonego rolnictwa, ale także zaangażowania naszych zespołów na całym świecie w zaspokajanie potrzeb rolników, konsumentów i środowiska w zakresie innowacji i technologii. Nasz cel – OpenAg stawia współpracę w centrum, a NPP będzie działać na całym świecie, aby kreować nowe rozwiązania biologiczne przyszłości.
Fabio Torretta, Chief Operating Officer, NPP, UPL, powiedział: NPP może zmienić świat. Ma odpowiednie możliwości, właściwy sposób myślenia oraz odpowiednie zaplecze techniczne i zasoby, aby napędzać nową erę pozytywnych zmian w rolnictwie. Rynek biorozwiązań przewiduje dwucyfrowy wzrost do 10 mld USD do 2025 r., w porównaniu z tradycyjnymi agrochemikaliami, które według prognoz odnotują jednocyfrowy wzrost. NPP jest dobrze przygotowana do kształtowania bardziej zrównoważonej przyszłości.
Jednym z największych atutów NPP będzie zdolność do wprowadzenia innowacji w różnych regionach, zrozumienia i uczenia się na podstawie potrzeb jednego rynku w celu szybszego dopasowania i wprowadzenia na inne rynki. NPP będzie sprawnie dodawać produkty
i rozwiązania do swojej oferty, tworząc globalne partnerstwa i programy szkoleniowe, przyczyniając się do utrzymania równowagi w środowisku, wydajności rolnictwa
i ulepszania łańcucha żywności na całym świecie.