Menedżer ds. E-commerce, Rob Helderman: „Już drugi rok z rzędu prosimy naszych klientów o dzielenie się pomysłami na ulepszenie naszej firmowej strony i sklepu internetowego. Dzięki temu wiemy dokładnie, czego klienci oczekują, a my możemy lepiej spełniać ich potrzeby. A to właśnie to nasz główny cel: wygoda klienta!”
Dalsze ulepszanie
Rok temu pomysł Armanda Barendse, menedżera firmy Agrocare & Van Steekelenburg z De Lier, został wybrany jako najlepszy, a zespół e-commerce podjął prace nad wprowadzeniem również pozostałych idei. Helderman: „To wspaniałe widzieć, że nasi klienci biorą udział w tym procesie. Dzięki temu możemy pomagać sobie nawzajem w przyszłości. Wszystkie pomysły i sugestie są mile widziane! Ubiegłoroczne uwagi klientów pozwoliły nam ulepszyć m.in. wyszukiwarkę części zamiennych oraz inne funkcjonalności dostępne na koncie klienta.”
Dołącz do akcji i wygraj!
Chciałbyś wygrać powerbank? Opisz swój pomysł i wyślij nam go najpóźniej do niedzieli 19 listopada. Wszystkie pomysły zostaną przez nas przeanalizowane i przetestowane pod kątem możliwości wykonania, funkcjonalności i poprawy wydajności, a najlepszy pomysł zostanie nagrodzony. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na naszej stronie.
Przejdź do formularza zgłoszeniowego.