Cydr Lubelski w nowej pojemności 330 ml

    Debiutująca na rynku w okresie wakacyjnym marka Cydr Lubelski rozszerza swoje portfolio o małą butelkę 330 ml z kapslem typu twist-off. Dostępna jest w szerokiej dystrybucji od października. Wprowadzenie przez Grupę Ambra S.A. do sprzedaży nowego rodzaju opakowania to kolejny krok w rozwoju kategorii cydru w Polsce i umacnianiu się marki Cydr Lubelski na pozycji lidera.

    O  sukcesie sprzedażowym Cydru Lubelskiego zdecydował jego niepowtarzalny słodko-kwaśny smak, uzyskany ze świeżo tłoczonego moszczu produkowanego z polskich, dojrzałych i niezwykle aromatycznych jabłek, tak uwielbianych i cenionych przez  polskich konsumentów. Cydr Lubelski charakteryzuje się delikatnym musowaniem, będącym efektem jedynie naturalnego procesu fermentacji, bez sztucznego nasycania dwutlenkiem węgla czy sztucznymi substancjami słodzącymi. Naturalność Cydru Lubelskiego, jego lekki i orzeźwiający charakter w połączeniu z niską zawartością alkoholu (jedynie 4,5% vol.) sprawia, że jest on doskonałym wyborem na każdą okazję. A teraz, dzięki mniejszej pojemności, będzie można go mieć zawsze pod ręką.    

    – Rzadko kiedy konsumenci aż tak pozytywnie reagują na nowości produktowe. Popularność Cydru Lubelskiego, przewyższająca nawet nasze optymistyczne prognozy, skłoniła nas do decyzji o sukcesywnym rozwijaniu portfolio marki poprzez oferowanie konsumentom rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Wierzymy również, że nowa, mniejsza butelka będzie stanowiła dodatkowy bodziec zakupowy dla osób, które nie miały jeszcze okazji poznać smaku naszego cydru, dostępnego dotychczas w butelce o poj. 1l  – mówi Zuzanna Krzystosiak, Brand Manager w Grupie Ambra S.A.

    Designerska mała odsłona charakterystycznej zielonej butelki Cydru Lubelskiego o poj. 330 ml dostępna jest w punktach sprzedaży handlu tradycyjnego oraz nowoczesnego na terenie całego kraju. Systematycznie jest także wprowadzana do kanału HoReCa, będąc idealną propozycją dla kawiarni, barów i pubów oraz restauracji.

    Produkt otrzyma szerokie wsparcie z zakresu akcji trade marketingowych przy wykorzystaniu dedykowanych materiałów POS i standów półkowych. Graficzne wizualizacje Cydru Lubelskiego przygotowała agencja Brandy Design. Tworząc etykietę najmodniejszej w tym sezonie nowości produktowej inspirowała się orzeźwiającym smakiem jabłek, z których powstaje Cydr Lubelski. Spójne z tym projektem są również aktywności wizerunkowe w prasie konsumenckiej, które dopełnia kampania reklamowa w prasie handlowej oraz działania public relations prowadzone przez agencję Kuźnia PR. Cydr Lubelski ma również swój profil na Facebooku, gdzie prezentowane są m.in. przepisy na to, jak w nietypowy sposób podkreślić smak cydru. Za profil facebook/CydrLubelski odpowiada agencja Treenity.

      

    Poprzedni artykułŚwiatowe bezpieczeństwo żywności wzrosło w trzecim kwartale
    Następny artykułFirma GRODAN wprowadza nowy, bezprzewodowy, wieloczujnikowy system pomiarowy