Marketing to nie jest druk etykiet i prezentacji. Jest aktem pomocy komuś w rozwiązywaniu problemu. Jak mówią znawcy, hojnym aktem pomocy innym, by ludzie mogli stać się takimi jakimi chcą być. Jednym z najsilniejszych narzędzi marketingu jest uczciwa narracja. Historia, story, które wywołuje reakcję i daje rozgłos. Wszystko po to, by pomóc ludziom osiągnąć ich prawdziwe cele. Uczestnicy nauczą się postrzegać swoje produkty jak środek do celu a nie cel sam w sobie.
Istotą dobrego marketingu jest zmieniać świat na lepszy
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą budować własną markę. Które intuicyjnie czują, że sprzedajemy emocje, zdrowie i relacje międzyludzkie, a nie słoiki, butelki czy kartony – mówi Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Jeśli czujesz, że nie przebijasz się na rynku tak, jak na to zasługujesz ze swoim rewelacyjnym produktem, te warsztaty są dla Ciebie. Nauczymy się, jak mówić do konsumenta, żeby nie tylko lepiej rozumiał, ale dostrzegał wartość w Twoim produkcie – wartość, za którą jest gotów zapłacić. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz ostatecznym klientom czy pośrednikom, wszyscy rozumiemy wartość w ten sam sposób. Im więcej wiesz o tym procesie, tym lepiej jesteś w stanie wykorzystać go dla siebie – powiedział prowadzący warsztaty Paweł Tkaczyk, ekspert od spraw marketingu i budowania marki, szef agencji marketingowej Midea, wielokrotny prelegent TEDx, Człowiek Roku Polskiego Marketingu 2012, autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” i „Narratologia”.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest bezpłatne. Warunkiem przyjęcia Państwa zgłoszenia jest zobowiązanie do uczestnictwa w całym cyklu: udziału w dwóch szkoleniach on-line i przegotowania, na ich podstawie własnej opowieści. Ich prezentacje planujemy na sierpień. Czynimy starania by zapewnić epidemiologiczne bezpieczeństwo takiego spotkania. Jeśli ktoś ma wątpliwości – prośba by rozstrzygać je przed rozpoczęciem szkolenia.
Etapy
1. Budowanie marki – połowa maja. Ważnym aspektem marketingu są solidne i zdrowe korzenie firmy. Warto się im przyjrzeć nawet jeśli biznes wydaje się dobrze poukładany.
2. Storytelling – koniec maja. Nauczymy się opowiadać historię, w których są marzenia naszych klientów. Wcześniej trzeba nauczyć się jak oni myślą, jak podejmują decyzję „co” kupić.
3. Prezentacja – sierpień lub początek września. Spotkamy się by zaprezentować swoje historie na spotkaniu z potencjalnym kupcem. Przećwiczymy zestaw umiejętności, dzięki którym mówi się pewnie i skutecznie.
Zgłoszenia
W celu zgłoszenia należy na adres czasna@inspiresb.com przesłać: nazwę podmiotu (wskazany link do strony lub fanpage’a), zobowiązanie do udziału w 3-etapowym projekcie, który kończy publiczna prezentacja. Należy podać krótką informacje o swojej marce / firmie.
Liczba miejsc jest ograniczona. W szkoleniu weźmie udział 20 podmiotów.
Wstępna lista marek deklarujących udział w szkoleniu znajduje się na stronie: PolskieSuperowoce.pl
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
źródło: KZGPOiW