Światowa pandemia wirusa Covid-19 wpłynęła na wszystkie branże i codzienność każdego z nas. Start sezonu ogrodniczego w tym roku był inny niż zwykle. Ostatnie tygodnie pokazują jednak, jak bardzo pozytywny jest wpływ roślin i ogrodów na samopoczucie ludzi, ich energię i zdrowie. Aktywność i apetyt klientów kupujących rośliny i produkty ogrodowe to powód do optymizmu dla branży – producentów, dostawców i handlu.
Mając na uwadze konieczność dalszej aktywnej promocji zielonego biznesu i rozwijania efektywnych branżowych kontaktów, a jednocześnie w trosce o zdrowie wystawców i odwiedzających organizatorzy targów ,,ZIELEŃ TO ŻYCIE” zdecydowali, że w tegorocznej edycji skoncentrują się wyłącznie na profesjonalnym charakterze i odbiorcach.
Wdrożone zostaną wszelkie konieczne procedury bezpieczeństwa dla zachowania zdrowia wszystkich wystawców i gości, z wykorzystaniem dostępnej w obiekcie przestrzeni dla zapewnienia dystansu między przemieszczającymi się osobami. Wprowadzona zostanie także ścisłą kontrola liczby zwiedzających i niezbędne zabezpieczenia higieniczne – zgodne z aktualnymi zaleceniami Sanepidu. Program targów skoncentruje się wyłącznie na wydarzeniach skierowanych do branżowych gości z wykorzystaniem przekazu cyfrowego niektórych elementów.
Hasło tegorocznej edycji warszawskich targów – WŁĄCZ ZIELEŃ! to mocne wezwanie do działania skierowane do każdego, kto dostrzega zmiany klimatu, zgodne z ogólnoświatową inicjatywą pt. „Zielone Miasto” (Green City). Hasło to – nabierające jeszcze większego znaczenia w obliczu epidemii koronawirusa i jej skutków – wpisuje się w szerokie spektrum działań, jakie od lat propagowane są wokół „najzieleńszej” w Polsce wystawy, na której rośliny i ogrody są w centrum uwagi, jako niezbędne człowiekowi do życia.
Więcej informacji na www.zielentozycie.pl.
Na podstawie materiałów prasowych Agencji Promocji Zieleni