Mołdawia: handel promuje rodzimych producentów

Mołdawski Kaufland był partnerem i sponsorem promocyjnej imprezy mającej promować produkcje owoców jagodowych w rodzimych gospodarstwach kraju.

W imprezie pod hasłem Summer Berry Fair w Kiszyniowie (urządzanej trzeci raz) uczestniczyło 18 mołdawskich producentów owoców jagodowych. Jako nowość promowano owoce toyberry – krzyżówki maliny z jeżyną. Przy wsparciu sieci Kaufland, starającej się stale promować mołdawskich producentów trzynastu sadowników otrzymało certyfikat GlobalGAP.

Liczbę producentów zajmujących się w całej Mołdawii uprawą gatunków jagodowych ocenia się na około siedmiuset.

Piotr Grel
za: agrobiznes.md

Related Posts

None found

Poprzedni artykułWsparcie dla rolnictwa obszarów górskich
Następny artykułCeny warzyw gruntowych nadal wysokie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wpisz treść komentarza
Wpisz swoje imię

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH *

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.