Najnowsze wyniki raportu Instytutu ARC Rynek i Opinia pokazują, że w trakcie tegorocznych Świąt Wielkanocnych 58 proc. Polaków zamierza wydać średnio o 247 złotych więcej na artykuły spożywcze, niż na co dzień. To duża szansa również dla sprzedawców suszonych śliwek.
Jak wskazują badania przeprowadzone na zlecenie California Prune Board – organizacji reprezentującej kalifornijską branżę producentów suszonych śliwek, ankietowani najczęściej sięgają po śliwkę suszoną w sezonie świątecznym oraz coraz chętniej spożywają ją na co dzień. W 2016 roku ponad 25% badanych deklarowało, że zamierza kupować więcej suszonych śliwek w przyszłości. Z badań konsumenckich przeprowadzonych przez California Prune Board wynika, że 67% respondentów spożywa suszone śliwki w trakcie okresu świątecznego, a ponad 27% stosuje je jako dodatek do ciast i słodkich wypieków.
za: California Prune Board
pg