Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi rozpoczyna kampanię społeczną „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku”. Twarzami akcji - przygotowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej - są Artur Partyka i Magdalena Kumorek.
Kampania „Żywność ekologiczna gwarancją dobrego smaku” zachęca odbiorców do wybierania certyfikowanej żywności ekologicznej, oznaczonej zielonym znaczkiem „Euro-liścia”. To logo umieszczone na opakowaniu gwarantuje, że produkt jest najwyższej jakości i został wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami rolnictwa ekologicznego. Kampania podkreśla walory smakowe i zdrowotne takich produktów, promując też większą dbałość o zdrową dietę.
Ambasadorzy akcji, aktorka Magdalena Kumorek i lekkoatleta Artur Partyka, występują w dwóch 15-sekundowych spotach. Na potrzeby ich nagrania nieopodal konstancińskich tężni stworzono mini „eko-bazarek”, na którym swoje produkty sprzedawali producenci zdrowej żywności. Za scenariusz spotów odpowiadał Arkadiusz Majewski, zaś reżyserią i realizacją zdjęć zajął się Bartek Cierlica. Ponadto przygotowano kilkanaście krótkich filmów, nagrywanych w ekologicznych gospodarstwach, gdzie kucharz Grzegorz Łapanowski poznaje tajniki produkcji produktów naturalnych i przyrządza z nich oryginalne i pożywne potrawy i przetwory.
Kampania – zaplanowana do połowy grudnia – oprócz telewizji obejmuje prasę (publikacje w takich tytułach jak „Newsweek”, „Gala”, „Rzeczpospolita” czy „Gotuj krok po kroku”) oraz internet (m.in. działania na YouTubie i Facebooku, blog gwarancja-dobrego-smaku.blogspot.com prowadzony przez Rafała Hornbergera, dietetyka i eksperta ds. żywienia). Organizatorem akcji jest Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, natomiast jej strategię i kreację przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
Za: wirtualnemedia.pl
pg